söndag 13 juli 2008

Vår underbara Titti


Idag har vi varit hemma, fixat å donat lite som att byta i kaninburen och sånt. hade besök av Dan, Camilla, och Cecilia som fikade och busade runt. Cecilia är lite äldre än Mino, 2,5 år. fat hon väger lika mycket som vår lilla P haha. De har lika storlek...Tänk så olika det kan vara! Det var kul att se dem, och snart får de en ny bebis igen...åå...

Igår var Vickan här och var trött som vanligt..:-) Karln gick ut på kvällen och kom hem vid 3, så nån sovmorgon som han utlovat för mig blev det såklart inte. Lillebror är så gott som torr nu, fast han har nattblöjan kvar. Säkrast så, jag har tillräckligt med tvätt tycker jag. Lilla P har övergått till strlk large på fuzzisarna, så jag har hållt på och skickat paket och fått nya osv. Fast Mariah är ju paketfrälst med sina traderaköp;-) så jag är inte värst..:-)

Nu är det promenaddax med Titti.


Inga kommentarer: