onsdag 27 februari 2008

en helt vanlig dag

I dag vaknade ungarna tidigt och J gick upp med de stora innan sex, så minigrisen som sovit otroligt dåligt kunde försöka sova lite till. Det gick att söva henne efter ett tag med pussar på vänstra kinden, och att jag la mig nära, nära och andades min äckliga andedräkt på henne( kanske hon tuppade av av det kanske )

Gick upp vid halv 9 då jag inte orkade med minigrisens gnäll *stackaren*.
J och W är i falun idag, de tog en busstur och stora W älskar varje minut! Jag är ju hemma som vanligt * inte bitter alls..* med de andra. Minigrisen är så sjuk, så sjuk, bara gnäller och lilla M hakar gärna på och leker sjuk han med.

Har väl funderingar på att göra klart pysselhörnan också men inte nu när minigrisen är så dålig. Jag har äntligen *hoppas hoppas* hittat p medlet för mig/oss. Jag är så duktig på att ordna fram barn utan vare sig mens å grejer samtidigt som jag ammar, så nu får vi hoppas detta fungerar. Fast då får man tänka positivt, då måste vi ha en större bil :-) Fast pappas bil är ju nostalgi för mig (saknar dig papso rapso).

Nu ringer telefonen

Inga kommentarer: