lördag 14 juni 2008

Lördagsmys!

Idag har vi tagit en promenad till Gammelgården, där W red på en shetlandsponny och lekte i uppblåsbar rutschkana och hoppborg, medans M spatserade runt och tog sig några turer in till ormarna, de hade bland annat en mega orm på ca 5m som var lika tjock som mitt lår!

Titti var jätteduktig och det mumsades en del på saft och bullar också! Lite regnignt var det ju idag men det är bara att klä på alla till max, så går det ju.

Det är så kul nu när barnen leker så bra, de är verkligen bästa polare. Lillan hänger mest med, men älskar storebrorsorna. Vi (eh J) lagade köttfärssås åt oss innan han stack hemifrån, han ska på party hos sina polare, han hade då med sig så det räckte och blev över (till 10 pers till typ) haha. Jag har då letat som en vettvilling efter en billig P&L biljett och vet ni vad!? Nu har jag snart en för det lilla priset av 1300!! (3dagars+camping) och jag som trodde man skulle betala minst 2000 om man tittar på alla annonser och sånt. Hoppas allt går bra så jag får min biljett!

Måste tvätta och städa upp lite här, blir en del stök med 3barn+valp hemma :-)

Inga kommentarer: