onsdag 11 juni 2008

Regnigt

ja det var det verklitgen idag. Fullt upp, som vanligt här

Tog bort stygnen på m klockan 9.00 köpte sedan lite grejs på apoteket innan pojkarna lämnades på dagis.Sedan var jag hem till Mariah och Adele och fick urgod iskaffe å mumsig cheesecake :-) Tack för visiten, vi måste göra drinkar på den där mixen mkt snart!
Bar på lilla A som var så snäll så, och betydligt lättare än min 10-kilos klump :-)
Åkte och hämtade pojkarna, och sedan hade W stämt träff med sin kompis Kevin, så jag var hem till hans familj med lillfisen och honom, medans J motionerade resten av flocken. W hade jättekul, det är så härligt att se han leka med någon sådär!

Nu sover alla tre, det har varit en händelserik dag! dax för kåldolmar känner jag. Bilder kommer när jag laddat in dem.

1 kommentar:

Mariah sa...

Absolut :-) Tack själv, för trevligt sällskap!