tisdag 15 april 2008

Det supertrötta monstret

Ja just nu är det så jag känner mig...Har inte sovit ordentligt på över 4 år, och inatt var det en av de sk "helvetesnätterna" och J jobbar såklart natt.

Minigrisen är sjuk, mellangrisen är lätt förkyld och stora grisen måste man kissa 1-2 ggr per natt.

Så..jag har knappt sovit, för minigrisen vill ha nappen och ej tutten och då blir det svårt att suga när man är så tät, dessutom så är hon lite hård i den lilla goa magen. Fast jag har ju tur som har en sån underbar familj! Tänker på stackars barnet, vad rädd hon måste varit...usch vart är världen på väg?

Lilla pappa, jag önskar du var här och kunde se dem växa upp, så orättvist. Så många som lämnat mig... Jag skulle gå under om J eller barnen var borta.Kan sätta mig in i hur hennes mamma har det, och jag mår illa av tanken att det händer sånt här varje dag i världen, dock är ju Sverige välsigt förskonade ( tror vi...vad händer bakom lyckta dörrar...)

Man kan faktiskt sakna nåt man aldrig haft...
Å snart fyller J 25! Stora karln. Ja på alla sätt och vis...Å då kommer jag osökt in på att jag ska köpa present...

Just ja.

Inga kommentarer: