onsdag 16 april 2008

Fyndat trots sjuklig

Japp, eftersom karlsloken fyller 25 om bara några dagar är det ingen ro här. Måste ju ordna med presenter och sånt, och om inte jag tvättar/städar osv förfaller hemmet på ngn timme , nackdelen med många barn :-)

Så...jag har fyndat en otroligt fin lykta till honom, han fick den igår tillsammans med en tavla som barnen och jag gjort. Det blev mkt uppskattat!

Minigrisen är väldigt surig och snorig och vill fortfarande inte sova. Nu borde man få nån lyckotablett eller piggtablett eller ngt. jag är så sablans trött...J jobbar fortfarande natt.

Killarna är iaf bara snoriga och kan vara på dagis (jippie) så nu efter jag tagit PTn till dagis är det dags att dricka rabarber te och amma lillan till sömns ( drömma kan man alltid...:-) )

Inga kommentarer: