söndag 27 april 2008

NÄR ska eländet upphöra ;-)

Fasiken vad sliten jag är nu. Efter veckans dåliga nätter av snoriga barn så toppas det av en helt sömnlös natt sånär som på 2-3 timmar. Jag är så trött så jag inte kan tänka.

Idag har vi varit på en stärkande promenad eller nåt till min mamma och hämta ett extra bilbatteri, då vår bil la av bara så där. Det verkar som den laddar ur bilbatteriet, så trots att vi bytte fungerar den ej. Blir så matt på sånt här.

Minigrisen är snorig å hostig och det bäddar för en härlig sömnlös natt till. tjoho. Självklart jobbar J natt så man inte kan turas om lite. Han ligger och sover nu medans jag ska försöka städa upp lite här, såg förjävligt ut sa han argt innan han la sig...Jo man tackar jag gör så gott jag kan jävla karlslok. Trodde inte man skulle bli en trött 3 barnsmamma vid 23 haha. Mina älsklingar är underbara måste jag inflika här, men nu är jag i zombielandet ett tag.

Allt kan ju bara bli bättre nu!!

Inga kommentarer: