söndag 20 april 2008

Motormännen

Det är mina killar det! Älskar motorer. Vi var i Säter idag på crossbanan, och såg alltifrån4-5åringar till gamlingar åka cross och fyrhjulingar.
Vi önskar väl att vi hade råd/plats med lite sådant till ungarna, men det kommer! En fyrhjuling till barn har man väl råd med om man snålar och sparar lite, men sen ska man ju ha ngn stans att åka på med. Vi har väl ingen direkt mega tomt vet väl ni som sett den :-)

Vår tid kommer...
Blev sopplunch och muffins till efterrätt idag, och nu sover pappan och minstingen ( han har för vana att göra så direkt det ges tillfälle, börjar bli smått irriterad på hans jäkla mygleri! Passar iaf på att sitta här lite medans barnen leker tillsammans innan jag börjar plocka/städa IGEN, helt otroligt hur det ser ut här trots att jag gör så gott jag kan ( man kan ju inte städa hela dagen)
Imorgon är det dags för herr doktor besök för storgrisen och iem ska jag städa barnens rum, rensa ur bland leksakerna bland annat!

Inga kommentarer: